
יחד מחושך לאור הוקמה בשנת 2013 ע"י אורלי פרוינד, אשר נפגעה מינית בילדותה ובעזרת ועד מנהל המורכב מאנשים בעלי השפעה ומחויבות גדולה לתחום.
העמותה קמה במטרה ללוות נפגעות ונפגעי תקיפה מינית בילדות באמצעות תהליכי טיפול קבוצתי ארוך טווח.
בשנת 2026 יחל מחקר אקדמי על המודל הטיפולי שלנו בשיתוף עם המכללה האקדמית תל אביב יפו

הנהלת העמותה
יו"ר ועד העמותה
עו"ד במקצועו, מייסד ועורך דין בכיר במשרד דן עופר ושות'. מייסד, יו"ר ומחזיק מניות מרכזי בהרמטיק נאמנות בע"מ, חברת נאמנות מובילה בישראל

דן עופר
מנכ"לית ומייסדת העמותה
נפגעת תקיפה מינית בילדות בעצמה, פעילה בתחום פגיעות מיניות בילדים מאז 1995.

אורלי פרוינד
ועד העמותה
בעלת MBA מאוניברסיטת בר אילן, תעשיינית ומשקיעה בחברות סטארטאפ, נדל"ן, קרנות שונות ומיזמים חברתיים מגוונים

איה לוטן
עיתונאית ואשת תקשורת, מגישה את מגזין "עושים צהריים" בגל"צ שבו, בין היתר, היא מביאה לקדמת הבמה נפגעי ונפגשות טראומה מינית ומלווה אותם לאורך השנים.

יעל דן
נפגעת גילוי עריות בעצמה, טופלה בקבוצה מעורבת של העמותה ולאחר מכן הצטרפה כתורמת וחברת ועד. פעילה חברתית בתחום פגיעות מיניות ובעלת תואר שני לחינוך למיניות בריאה מאוניברסיטת ניו יורק.

רות רעם
כיום מנכ"לית אור הלב, מנחה ואשת צוות שיטת מיכא"ל. בעבר מנכ"לית שותפה מייסדת של העמותה להתחדשות בחינוך YRF. אוהבת ללמוד מאמינה באנשים ובהשפעתם להביא טוב לעולם

גלית טולדנו

בעלת BA במנהל עסקים ו-MA במדיניות ציבורית. מתמחה בקידום מדיניות חברתית. עוסקת מעל עשור בניהול עמותות ויוזמות חברתיות, כמו גם בקידום הפילנתרופיה בישראל
